Monday, March 29, 2010

Sammanfattning

Midterm-traningen med EVS, i Sofia den 8-11 mars.

Aten, "Young ethical consumers fighting world poverty", 15-19 mars

Nu allihop, har jag inte skrivit pa ganska lange (Stating the obvious). Och nu ar jag inne i en sadan dar cirkel dar man inte vill skriva for det skulle ta sa lang tid eftersom det har gatt sa lang tid, sa man vantar annu langre och vill da saklart annu mindre skriva eftersom annu langre tid har gatt.

Sa for att ta mig ur den cirkeln valjer jag att summera jattekort.

8-11 mars: EVS Midterm training i Sofia, mycket trevligt att se alla trevliga volontarer igen. Och inspirationen bara flodade!

15-19 mars: "Young ethical consumers fighting world poverty"-seminar i Aten. Helt fantastiskt!

Men nu kanns allt de dar sa langt borta, och nagot helt annat har hant, har hemma i Karlovo. Nagot pa manga satt helt underbart, och pa nagra satt jakligt jobbigt. Sa ar livet, kanske! Och saker som hander, hander! Jag kan inte gora nagot ogjort... och mojligen skulle jag inte vilja det heller, det basta hade kanske varit om utgangslaget hade varit helt annorlunda. Men det ar det inte. Vi far se vad som hander, helt enkelt.

Imorgon: Istanbul!

No comments:

Post a Comment